پژوهش های علمی نشان داده اند که رشد ذهنی و توان یادگیری تنها با رشد درونی سلول های مغز حاصل نمی شود، بلکه از تعامل و تاثیر متقابل رشد درونی مغز با پدیده ها و تجارب بیرونی ایجاد می شود. اگر کودکی از توان مغزی بالایی برای ادراک مفاهیم مربوط به ریاضی برخوردار باشد، اما با پدیده های محیطی که به نوعی به ریاضی مرتبط هستند درگیر نشود، در دوره های تحصیلی در یادگیری ریاضی مشکل خواهد داشت و این موضوع درباره تمامی درس های دیگر مثل دیکته، علوم و ... نیز صادق است. در این کتاب برای برطرف ساختن این گونه مشکلات تمرین هایی متنوع و جذاب برای کودکان ارائه شده است.
دیدگاه خود را بنویسید