تا حالا «آدامسِ عشق» به یک جلاد فروختهاید؟!
یا «عصارهی زیرشلواری» به یک خونآشام؟؟
شیر مرغ یک بازی دستجمعی است که در آن همه تلاش میکنند تا عجیبترین چیزها را به عجیبترین مشتریها بفروشند تا در پایان عنوان بهترین فروشنده را بدست آورند!
در هر نوبت از بازی یکی از بازیکنان مشتری میشود و دیگر بازیکنان تلاش میکنند تا جنسی را به او بفروشند یا به عبارت صحیحتر قالب کنند! هر مشتری یک شخصیت متفاوت دارد: مثلا یکی جلاد است، یکی رئیس مافیا است و یکی هم یک خانم حامله است! بازیکنان هم باید از بین کارتهای کلمهای که دارند دو کلمه را با هم ترکیب کنند و یک چیز من درآوردی بسازند و بعد هر کدام یک دقیقه فرصت دارند تا جنسشان را برای مشتری تبلیغ کنند و او را راضی به خرید کنند.
یادگیری بازی بسیار ساده است و کل بازی را میتوان در کمتر از یک دقیقه به همه یاد داد. جذابیت بازی به این است که بازیکنان را خلاق میکند و هر کس تلاش میکند تا جالبترین محصول را به مشتری بفروشد و سعی کند نیازهای او (کاراگاه، دلقک و …) را در ترکیبی که میسازد در نظر بگیرد. مثلا یک شیشه «عصارهی زیرشلواری» شاید طعم جدیدی باشد که کاملا به مذاق یک خونآشام خوش بیاید!
سری بازیهای دست جمعی رومیز شامل بازیهایی میشود که قوانین بسیار اندکی دارند و تا تعداد بالای بازیکن میتوانند بازی کنند. شیر مرغ بازی از این سری است که تلاش دارد دورهمیها و مهمانیهای شما را با خنده و خلاقیت گرم و سرزنده کند.
یکی از ویژگیهای بازی رومیزی امکان تعامل و ارتباط بین بازیکنان دور میز است. حتی برخی از بازیها این ارتباط را از سطح یک معاشرت ساده هم فراتر میبرند و بازیکن را در جایگاه بازیگر، مذاکرهکننده و گاهی مثل این بازی در جایگاه فروشنده قرار میدهند. چنین بازیهایی توانایی تعامل را گسترش میدهند و روابط اجتماعی فرد را تقویت میکنند.
دیدگاه خود را بنویسید